wtorek, 20 sierpnia 2013

Jestem Twoim głupcem

Jestem tu po to, żeby Ci pomóc. Jestem tu po to, żeby postawić Cię na nogi kiedy nie będziesz miał siły wstać. Staram się przekazać Ci moją pozytywną energię, którą tak naprawdę czerpię z bycia z Tobą. Może i nie mam po kolei w głowie, może i nie jestem wylaszczoną siedemnastolatką, która uwodzi wszystkich zwykłym spojrzeniem, ale mogę dać Ci więcej niż nie jedna osoba. Wiesz dlaczego? Bo mi zależy. Bo jestem zdeterminowana w dążeniu do celu, którym jesteś Ty. I mimo że w mojej głowie jest jeden wielki chaos, to z dnia na dzień coraz bardziej utwierdzam się w swoich uczuciach. Zdałam sobie sprawę, że strach zawsze będzie mi towarzyszył, ale nie mogę pozwolić mu zniszczyć mojego szczęścia. Jestem zbyt silna, żeby się poddać. Dajesz mi to, co w Tobie najlepsze więc odwdzięcze się tym samym. I muszę Ci coś wyznać-jestem Twoim głupcem.


1 komentarz:

  1. Wspaniale, jeśli znalazłaś kogoś takiego, dla kogo możesz być jego głupolem :)

    OdpowiedzUsuń