piątek, 10 maja 2013

Dziękuję

Dziękuję za każdy dzień, w którym uroniłam przez Ciebie łze. Dziękuję za każdego kopa, którego dostawałam kiedy mi odmawiałeś. Dziękuję za Twoje milczenie, które wyrażało więcej niż mogło Ci się wydawać. Dziękuję za czas, a raczej za to, że go dla mnie nie miałeś. Dziękuję za każde słowo, nawet te które nic nie znaczyło. Dziękuję za każdy wyjazd, za każdy uśmiech i każdy uścisk, chociaż nie było tego zbyt wiele. Dziękuję za każde życzenia urodzinowe i świąteczne, chociaż w tym roku ich nie dostałam. Dziękuję też za to, że mimo Twojej skrytej i cichej natury byłeś dla mnie swego rodzaju bohaterem. I wreszcie, dziękuję za każdą myśl, w której byłam, bo była dla mnie ważniejsza od każdej innej. 





Kocham Cię tato i dziękuję.
 Nauczyłeś mnie, że życie to nie tylko beztroskie dzieciństwo i sielanka. 
I że nie każdy kto powinien mnie kochać, będzie to robił.



1 komentarz: